FAQ?!

Frequently Asked Questions: hier vind u antwoord op eerder gestelde vragen aan Bold Optical Fair.
Deze lijst zal continu aangevuld worden met nieuwe vragen en antwoorden.
Mocht u vragen hebben neem gerust contact op met de organisatie via: info@bold-opticalfair.nl

Vraag:
Hoe ziet de plattegrond van het landgoed eruit?

Antwoord:
Landgoed de Salentein bestaat uit drie verschillende locaties: De Callia Lounge, Huis de Salentein en de ArgentinArt. Ieder met een eigen en unieke sfeer.

Vraag:
Wat is de exacte afmeting van onze standplaats?

Antwoord:
• Callia Loung:
op deze locatie heeft de stand beurswanden mooie witte beurswanden (2 m breed en 2,2 meter hoog). De ruimte is ongeveer 2,5 x 3 meter. Het is mogelijk promotiemateriaal op te hangen aan de wanden met door ons aangeleverde haakjes. Het is niet toegestaan zelf materiaal te plakken op de wanden. In deze ruimte staat u samen met 6 a 7 andere exposanten.
• ArgentinArte:
deze locatie heeft geen beurswanden en heeft een luxere, ruimere en open uitstraling. De ruimte is ongeveer 3 x 3 meter. In deze ruimte staat u samen met 6 a 7 andere exposanten.
• Huis de Salentein: Iedere kamer is anders qua formaat. Sommige kamers heeft u helemaal voor uzelf andere deelt u met 2 maximaal 3 andere deelnemers. Voor de exacte afmetingen van uw stand kunt u contact op nemen met de organisatie.

Vraag:
Hoe is de verlichting in de stand?

Antwoord:
Er is standaard plafond verlichting aanwezig op de locatie. Mocht u extra verlichting willen dan moet u dit zelf mee nemen. Graag dit even van te voren melden i.v.m. de beschikbaarheid van de elektra punten.

Vraag:
Zijn er extra (bijkomende) kosten, nadien? Zo ja? welke zijn dat?

Antwoord:
Er zijn verder geen extra kosten. Alleen als u met meer dan twee personen deelneemt is het 69,- p.p. (incl. BTW) extra per persoon voor all-in eten + drinken voor twee beursdagen. Wilt u met meer personen deelnemen aan de Bold-BBQ dan kost dat 57,50 p.p. (incl. BTW) extra. En eventueel de kosten van een advertentie in ons Bold Magazine. Deze worden apart gefactureerd.

Vraag:
Kunnen wij (gratis)gebruik maken van uw vaardigheden wat betreft lay-out van de advertentie in het Bold Magazine? Wij kunnen u de tekst en afbeeldingen aanleveren?

Antwoord:
U kunt materiaal aanleveren voor de advertentie. De opmaak hiervan is echter niet kosteloos, de opmaak van een advertentie is 50,- (excl. BTW) en de opmaak voor de banner is 75,- (excl. BTW). De halve redactionele pagina wordt wel kosteloos opgemaakt.
Aanleverspecificaties:
Beeld moet van goede kwaliteit zijn (minimaal 300 dpi), logo’s moeten het liefst in AI of EPS formaat aangeleverd worden. Indien mogelijk ook gebruikte lettertypes bijvoegen. Graag zo duidelijk mogelijk omschrijven hoe u de advertentie opgemaakt wenst te hebben. Grote/zware bestanden moeten via WeTransfer aanlevert worden.

Vraag:
Als wij geen meubilair meenemen wat is er dan beschikbaar voor onze stand?

Antwoord:
Het is een beetje afhankelijk van de locatie. Bij de stand heeft u over het algemeen standaard twee tafels met ieder drie stoelen en twee sta-tafels. We nemen in een later stadium nog contact met u op om te kijken wat u precies nodig heeft. Ook is bij uw deelname 1 rol banner (120x200cm) inbegrepen waarvoor u zelf digitaal materiaal voor aan moet leveren. Deze rol banner mag u na de beurs houden.

Vraag:
Kunnen wij nog wijzigingen doorgeven later in het jaar?

Antwoord:
Het is mogelijk (tot in de redelijkheid) wijzigingen door te geven. Tot eind juni is dit mogelijk om wijzigingen door te voeren in het magazine. In de webpagina van uw merk is het altijd mogelijk een wijziging te voeren. Er volgt binnenkort (na de Mido) zal er een Bold-Guide beschikbaar zijn met meer informatie over de diverse promotie mogelijkheden en de aanleverspecificaties hiervan. Vraag hiernaar bij de organisatie als u jem nog niet heeft ontvangen van ons.

Heeft u een vraag die er nog niet tussen staat?
Vul dan het onderstaande contactformulier in en wij nemen contact met u op.

Translate »