Max Mara

Max Mara

Max Mara
Max Mara - Marcolin Portfolio
MM0027_01B_01
MM5033_028_01
MM0030_52A_01

Marcolin

De nieuwe S/S 2022 Max Mara Eyewear collectie volgt de weg van elegantie door kwaliteit en stilistische innovatie. Het Huis, dat dit jaar zijn 70e verjaardag viert als toonaangevend merk in de mode-industrie, vervolgt zijn evolutionaire pad met hernieuwd enthousiasme en stuurt vrouwelijkheid in de richting van een bewustere, vastberadener en gesofisticeerdere levensstijl. De fascinatie van een lange traditie en de visie van een invloedrijke rol in het dynamische rijk van de brillen leiden het partnerschap tussen Max Mara en Marcolin naar de creatie van een collectie die stilistisch onderzoek combineert met hoogwaardige materialen en passie met geavanceerde technische expertise. Deze collectie geeft leven aan zonnebrillen en optische monturen die glamour omzetten in de kwintessens van schoonheid. De chique identiteit van Max Mara vertaalt zich in geraffineerde silhouetten met fijne elementen en details die voortkomen uit een gedeelde esthetiek met iconen uit de kunstwereld, geherinterpreteerd door een merk dat de essentie van luxe kanaliseert naar een moderne expressie van persoonlijkheid. De collectie is geïnspireerd op drie concepten:

1) De Ierse architecte en ontwerpster Eileen Gray, een pionier van de Moderne Beweging, beter bekend als International Style, en haar esthetische onderzoek zijn de architectonische & designinspiraties die de oversized monturen van acetaat en buisvormig metaal beïnvloeden. De ontwerpen die knipogen naar de stijl van Eileen Gray worden gekenmerkt door een extreem licht gevoel en extra grote fronten, waar functionele componenten veranderen in stijlvolle en minimalistische decoratieve elementen.

2) Het leven en werk van Lee Miller, die meer was dan een mode-icoon: een model, een modefotografe en een oorlogscorrespondent, die internationaal bekend was voor haar werk tijdens de Tweede Wereldoorlog en voor haar portretten van enkele van de grootste namen uit die tijd. Haar sterke en openhartige persoonlijkheid dient als inspiratie voor vrouwelijke, dikke en lineaire ontwerpen met karakter. Het contrast tussen de geordende contouren van een vastberaden en zelfverzekerde vrouw en de golvende vormen van een lieve en zachtaardige vrouw wordt belichaamd door het prisma-logo op de slapen.

3) Het #maxmaragram: het monogram-logo dat het merk Max Mara identificeert, in 1958 gecreëerd door de beroemde kunstenaar en illustrator Erberto Carboni en nu opnieuw gebruikt met een eigentijdse twist in een patroon met een fijn schreeflettertype dat de kleding en accessoires van het merk verpersoonlijkt, en nu ook de zonnebrillen en optische monturen, als een verfijnd juweelachtig embleem dat de nieuwe brillen opwaardeert.

___________

Max Mara is de belichaming van Italiaanse luxe en stijl. Als een eigentijdse collectie voor de zelfverzekerde vrouw, bestaande uit weelderige stoffen met kostbare details toegepast op prêt-à-porter, belichamen de stukken van Max Mara vrouwelijkheid en vakmanschap. Max Mara staat symbool voor onberispelijke silhouetten met een tijdloze sensibiliteit en is gemaakt van de meest luxueuze stoffen. Max Mara wordt vereerd om de classificatie van de jas, scherpe suites en accessoires. Max Mara werd in 1951 opgericht door wijlen visionair Achille Maramotti en is nu verkrijgbaar in 2.378 winkels in meer dan 100 landen. Max Mara Fashion Group telt 9 verschillende merken. Het bedrijf blijft in privé-handen.

In september 2020 heeft Max Mara Fashion Group een licentieovereenkomst getekend met Marcolin Group voor het ontwerp, de productie en de wereldwijde distributie van Max Mara zonnebrillen en zonnebrillen. Max Mara staat synoniem voor stijl en kwaliteit en is de uitdrukking van de constante zoektocht naar perfectie en evenwicht tussen materiaalelementen, vorm en kleur. De eerste brillencollectie gecreëerd door Marcolin Group werd onthuld en gedragen tijdens de SS2021 Max Mara modeshow. Geometrische vormen, een harmonieuze dialoog tussen materialen, en chromatische combinaties van zachte nuances onderscheiden de monturen van het merk.

MM_OptWoman_1600x900
MM_SunWoman_1600x900
MAX&Co.

MAX&Co.

MAX&Co.
Max&Co - Marcolin Portfolio
MO0043_01B_01
MO0041_32F_01
MO5046_005_01

Marcolin

De lente/zomer 22 collectie van MAX&Co. Eyewear-collectie interpreteert de jeugdige en trendy stijl van het merk met zonnebrillen en optische monturen met een eigentijds design. Accessoires die uitgroeien tot een expressie van dynamische en levendige, op details gerichte vrouwelijkheid die op gedurfde wijze met mode speelt. De frisse en innovatieve ontwerpen uit de collectie getuigen van de evolutie van de iconische stijl van MAX&Co. via een eigentijds design (Contemporary inspiration), speelse vrouwelijkheid uitgedrukt met vormen en kleuren die op een originele en verfijnde manier gecombineerd worden (Apropos concept), en veelzijdige monturen met een sportieve allure (inspired by the Dynamic concept). De kenmerkende silhouetten, het kleurenspel van de monturen en het ontwerp van de veren, gekenmerkt door contrasterende lijnen, diktes en materialen, zijn de elementen die het dynamische karakter van de collectie tot uitdrukking brengen en die de verfijnde avant-gardistische stijl van MAX&Co. definiëren.

_______________

Kwaliteit, originaliteit en veelzijdigheid. Dit zijn de belangrijkste ingrediënten die MAX&Co. tot een van de toonaangevende hedendaagse modemerken wereldwijd en tot de garderobefavoriet van stijlvolle vrouwen hebben gemaakt, of het nu gaat om popsterren, streetstyle-iconen, creatievelingen, wetenschappers of studenten op hun afstudeerdag. Het geheim van de blijvende populariteit? Een niet-aflatende toewijding om vrouwen er op hun best uit te laten zien en zich op hun best te laten voelen bij elke gelegenheid, van werk tot ontspanning. Sinds 1986 inspireert MAX&Co. generaties om hun persoonlijkheid uit te drukken door middel van mode. Het is een stijlgeheim dat van moeder op dochter en van zus op zus wordt doorgegeven en dat hen begeleidt bij het navigeren door culturele veranderingen en het ontwikkelen van hun stijl, seizoen na seizoen.

Of het nu gaat om prachtig ontworpen jassen, trendy kleding of kleurrijke monturen, MAX&Co. besteedt veel zorg aan het creëren van ingenieus geraffineerde ontwerpen die vorm en functie met elkaar in evenwicht brengen. Ze zijn geworteld in het Italiaanse concept van ben vestire, een benadering die begint met de zorgvuldige keuze van materialen en aandacht voor kleur, textuur en detail. Het MAX&Co. logo, dat rechte (MAX) en gebogen (&Co.) lijnen afwisselt, vormt de inspiratiebron voor het ontwerp van de nieuwe MAX&Co. brillencollectie gecreëerd door Marcolin Group. De uiteinden van de veren zijn plat aan de buitenkant en bol aan de binnenkant – het resultaat is een onderscheidend, terugkerend designelement. Zoals het MAX&Co betaamt, heeft het ontwerp ook een functioneel voordeel: het biedt de drager een nauwere pasvorm – en dus een betere stabiliteit.

Dankzij de expertise van de Marcolin Group vertaalt de MAX&Co. ethos zich moeiteloos in stijlvolle premium brillen die in 2020 worden gelanceerd. Gedurfd maar toch vrouwelijk en altijd aangenaam om te dragen, wordt deze gekenmerkt door onverwachte combinaties van volumes, kleuren en materialen, in een geraffineerd spel van vormen, tinten en texturen. De silhouetten variëren van creatief geherinterpreteerde klassiekers tot dynamische hedendaagse stijlen voor de fashion forward. Het motto van het merk #MAXITUP straalt passie en mogelijkheden uit en inspireert vrouwen om hun leven ten volle te leven, in stijl.

MO_OptWoman_1600x900
MO_SunWoman_1600x900
Web Eyewear

Web Eyewear

Web Eyewear
Web Eyewear - Marcolin Portfolio
WE0238_01W_01
WE5378_001_01

Marcolin

De Web Eyewear-collectie verkent het nieuwe seizoen met een dynamische geest, op weg van de charme van het verleden naar de ontdekking van nieuwe perspectieven. Het merk gaat op zoek naar nieuwe silhouetten, tinten en materialen, om zijn visie om te zetten in een unieke ervaring. Vintage inspiraties en designelementen geven leven aan een collectie die de vormen moderniseert met uitgewerkte profielen en de brillen opnieuw vormgeeft met gedurfde kleuren. Het iconische “torchon” detail, dat de kwintessens is van het erfgoed van het merk, wordt zowel een esthetisch als functioneel element dat centraal staat in de nieuwe zonnebrillen en optische monturen. De voorkanten krijgen nieuwe lijnen en worden verfraaid met kristallen versieringen en felle tinten, terwijl klassieke piloten silhouetten een dialoog aangaan met moderniteit dankzij Web’s steeds evoluerende stilistisch onderzoek en grote aandacht voor subtiele nuances.

______________

Sinds 2008 is Web Eyewear het enige huismerk van het bedrijf dat over de hele wereld wordt verdeeld. Geïnspireerd door reis- en ontdekkingsmotieven is Web Eyewear in de loop der jaren geëvolueerd om de meest trendy mode te interpreteren, zonder daarbij zijn geschiedenis uit het oog te verliezen. Een retro touch gecombineerd met moderne kenmerken is de winnende combinatie die het merk heeft gedefinieerd en heeft geleid tot tijdloos succes.

Het merk onderscheidt zich door zijn fascinerende ontwerpen en door een gemakkelijk te dragen tijdloze collectie. Web Eyewear optische monturen en zonnebrillen combineren mode en functionaliteit om een uniek product aan te bieden. De brillencollectie is perfect voor wie avontuurlijk, nieuwsgierig en geïnteresseerd is in alles wat nieuw en anders is, en voor de dynamische en zelfbewuste protagonisten die op zoek zijn naar moderne accessoires met een tijdloze aantrekkingskracht. Elke bril wordt een essentiële accessoire: een reisgezel voor wie blijft ontdekken, enthousiast wordt en leeft.

WE_OptGroup_1600x900
WE_SunMan_1600x900
WE_SunWoman_1600x900
TOM FORD

TOM FORD

TOM FORD
Tom Ford - Marcolin Portfolio
TF_SunMan_1600x900

Marcolin

Tom Ford gelooft in de kracht van brillen – het eerste accessoire dat opvalt. Zijn lente/zomercollectie 2022 biedt een hoge stijl en een hoge functionaliteit, maar biedt tegelijkertijd de diversiteit die nodig is om tegemoet te komen aan de uiteenlopende stemmingen en persoonlijkheden van de Tom Ford-klant. Klassieke motieven krijgen subtiele stijl-upgrades; de iconische infinity cross-bridge bijvoorbeeld versterkt de toonaangevende piloot. Meer modieuze monturen weerspiegelen zowel vintage als actuele referenties. Fords bepalende esthetiek vond zijn wortels tijdens zijn jeugd in de jaren zeventig. Dat decennium blijft zijn werk beïnvloeden in ontwerpen zoals de oversized, hoekige Jacquetta en de Fonda, met zachte hoeken die een nieuwe draai geven aan “rond”. Excentriciteit is terug te vinden in de Wyatt, een hippe update van het op de jaren vijftig geïnspireerde cat-eye montuur. Een alternatieve, modernistische sensibiliteit komt op verschillende manieren tot uiting in de gedurfde geometrie van de Renee en in de minimalistische Oscar, een lichtgewicht, plat montuur met opvouwbare veren dat gemakkelijk in een borstzakje past. Tom Ford Eyewear combineert Fords meesterlijke hands-on design met Made-in-Italy vakmanschap. Luxe materialen en het kenmerkende, slanke “T”-logo geven zelfs de meest flamboyante vormen een geraffineerde uitstraling. De optische brillen maken gebruik van de innovatieve Blue Block lenstechnologie die het visuele comfort verbetert en de vermoeide ogen vermindert die vaak het gevolg zijn van langdurig beeldschermwerk.

_____________

Tom Ford is een van de meest gerespecteerde en succesvolle ontwerpers van vandaag. Als winnaar van talrijke designprijzen begon zijn opmars in de mode in 1994. Na verschillende samenwerkingen met legendarische modehuizen, kondigde hij in april 2005 de oprichting van het merk Tom Ford aan. In datzelfde jaar ondertekende Tom Ford zijn partnerschap met de Marcolin Group voor de productie en distributie van optische monturen en zonnebrillen.

In april 2007 opende zijn eerste rechtstreeks geëxploiteerde winkel zijn deuren in New York op 845 Madison Avenue. Dit viel samen met het debuut van de kenmerkende Tom Ford Menswear and Accessory Collection. In februari 2011 werd de Tom Ford Womenswear Collection geïntroduceerd aan klanten over de hele wereld. Als voorloper van trends is Tom Ford al lang een stijlicoon die de stemming van het moment blijft leiden en vormgeven. Een krachtige visie van moderniteit en glamoureuze allure is te zien in al zijn creaties en producten, die worden gekenmerkt door een innovatief en provocerend ontwerp, aandacht voor detail en exclusieve materialen en vakmanschap.

De kernwaarden van het merk worden weerspiegeld in de brillencollectie: Made in Italy, met een nauwgezette aandacht voor detail en producten van hoge kwaliteit. De zonnebrillen en brillen smelten samen met zowel vintage als hedendaagse invloeden. Alle stijlen zijn direct herkenbaar door het elegante metalen “T” detail, het onbetwiste icoon van het merk. Onder de meest iconische en begeerde stijlen kunnen we de Whitney, de Jennifer, de Cary, de Leo en de zonnebrillen die door James Bond in de 007 Saga films werden gedragen (Marko, Snowdon en Henry) rekenen.

TF_OptMan_1600x900
FT0914_01B_01
TF_SunWoman_1600x900
FT0911_28B_01
TOD’S

TOD’S

TOD'S
TOD's - Marcolin Portfolio
TO5267_001_01
TO0324_01N_01

Marcolin

Innovatie, onderzoek en passie zijn de inspiratiebronnen voor de nieuwe Tod’s brillencollectie. Een nieuw perspectief vertaalt een continuüm van onmiskenbare elementen in details die spreken over de stilistische evolutie van het merk. Vakmanschap, expertise en aandacht voor fijne details zijn de instrumenten die Tod’s gebruikt om ideeën om te zetten in iconische producten. De kunst van het vlechten van stroken leer, de creatie van harmonieuze silhouetten en de unieke personalisatie van de monturen geven leven aan moderne en verfijnde zonnebrillen en optische monturen. Een diepgaande kennis van luxe en een eigentijdse kijk op Italiaanse goede smaak worden rolmodellen die de ervaring van elegantie opnieuw uitvinden. Het Timeless “T” logo op de monturen is een kostbaar detail dat de accessoirecollecties van het merk identificeert, maar ook een kenmerkend element dat een collectie verpersoonlijkt die verhaalt over een reis door stijl, vergezeld van functionaliteit, design en kwaliteit. Een pad dat een nieuwe horizon in schoonheid onthult, een plaats waar persoonlijkheid vorm krijgt.

_____________

Tod’s werd geboren in het begin van 1900 toen Filippo Della Valle een schoenmakerij oprichtte in Marche, een Italiaanse regio die bekend staat om zijn ambachtslieden en de uitstekende know-how op het gebied van leerbewerking.

In de jaren ’40 breidde Dorino Della Valle de activiteit uit tot een kleine schoenmakerij die werkte voor de meest bekende merken uit die tijd. In 1975 transformeerde Diego Della Valle het bedrijf in een toonaangevend luxe merk dat wereldwijd bekend staat om zijn Made in Italy.

Tod’s combineert traditie, hoge kwaliteit en moderniteit met een exclusief functioneel design, met als resultaat een tijdloze verfijnde elegantie. Onbetwiste hoofdrolspeler is het leer in al zijn schakeringen en verwerking. Tod’s verwerkt de meest prestigieuze ledersoorten afkomstig van de beste looierijen ter wereld om steeds de hoogste kwaliteit van het eindproduct op de markt te garanderen.

Hetzelfde onderzoek naar kwaliteit en exclusiviteit is gewijd aan de Tod’s Eyewear collectie, sterk verbonden met de kernwaarden van het merk en met Made in Italy. De zonnebrillen- en optiekcollectie, sinds 2008 gerealiseerd in samenwerking met Marcolin, vormt een unieke mix van elegantie en exclusief design, verrijkt met prestigieuze materialen waarbij het leder de hoofdrol speelt. De zonnebrillen en optische monturen van Tod’s zijn versierd met een exclusief gevlochten leder als iconisch element dat met de hand gestikt is door een Italiaanse ambachtsman op de veren om altijd het absolute vakmanschap te benadrukken dat in elke creatie terug te vinden is.

TO_SunWoman_1600x900
TO_OptWoman_1600x900
TO_SunMan_1600x900
Swarovski

Swarovski

Swarovski
Swarovski - Marcolin Portfolio

Marcolin

Na een succesvolle wereldwijde rebranding afgelopen voorjaar, is Swarovski klaar om uit te breiden buiten de grenzen van een specifieke categorie. In Collection II, de nieuwste iteratie, speelt creatief directeur Giovanna Engelbert met wonderen die verder gaan dan juwelen om de belofte van het merk van een kristallen levensstijl volledig waar te maken. Als onderdeel van dit bredere aanbod geeft Swarovski met trots een nieuwe impuls aan zijn brillenaanbod met nieuwe stukken die geïnspireerd zijn op belangrijke juwelenfamilies. “Door Collection II uit te breiden tot buiten de juwelenwereld, kunnen we het gevoel van verwondering voor onze klanten versterken met nog meer briljante stukken waarmee ze zich volledig kunnen uitdrukken. Zoals met alles wat we creëren, zijn deze nieuwe brillen ontworpen om elke look aan te vullen en kunnen ze worden gemixt en gematcht met sieraden en mode om elk stijlexperiment te ondersteunen, in elke garderobe.” – Giovanna Engelbert, creatief directeur

_______________

Geïnspireerd door het idee om kristal voor meer mensen toegankelijk te maken, vroeg Daniel Swarovski, een Boheemse juwelier, patent aan op een elektrische snijmachine die kristal preciezer kon snijden dan met de hand. In 1895 stichtte hij Swarovski in het stadje Wattens, hoog in de Oostenrijkse Alpen, omdat het energiepotentieel van de nabijgelegen rivieren het de ideale bestemming maakte voor Swarovski’s eerste productievestiging.

Daniel Swarovski’s visie was om met kristal “een diamant voor iedereen” te creëren, en zijn pioniersgeest en innovaties op het gebied van glasslijpen hebben ertoe bijgedragen dat het bedrijf deze missie tot op de dag van vandaag voortzet.

Swarovski levert een gevarieerd portfolio van ongeëvenaarde kwaliteit, vakmanschap en creativiteit: het ontwerpt, produceert en verkoopt hoogwaardige kristallen, echte edelstenen en gecreëerde stenen, evenals afgewerkte producten zoals sieraden, accessoires en verlichting. Swarovski wordt nu geleid door de vijfde generatie familieleden en heeft een wereldwijd bereik.

De samenwerking tussen Swarovski en Marcolin begon in 2009; de eerste collectie werd gelanceerd in 2011.

Iconisch, meesterlijk vervaardigd en met een vleugje glamour, de Swarovski Eyewear collectie plaatst kristal in het centrum van al haar ontwerpen. De onmiskenbare kenmerkende stijl van het merk wordt gecombineerd met kwaliteitsvakmanschap en unieke kristallen versieringen op de eigentijdse monturen, die bij elke beweging het licht op de meest verbazingwekkende manier weerkaatsen, de aandacht trekken en elke vrouw laten stralen. Hoewel functioneel, is er iets verleidelijks aan de manier waarop Swarovski’s Eyewear Collection is ontworpen om het gezicht te omlijsten, terwijl het ook een zekere elegantie en glamour toevoegt. Uitzonderlijk design en hoogwaardige materialen creëren aparte looks die de individualiteit uitdrukken van de vrouwen die ze dragen. Het merk-DNA van Swarovski is in de hele collectie terug te vinden door middel van exclusieve kristalsnedes en gekristalliseerde veerpunten die de onmiskenbare signatuur van elk ontwerp vormen.

De Swarovski brilmonturen zijn voor vrouwen die in het moment leven en zich aangetrokken voelen tot gedurfde en onweerstaanbare ontwerpen die verfijning en stijl uitstralen op de meest briljante manieren.

 

SK_OptWoman_1600x900-2
SK0351_52E_01
SK_SunWoman_1600x900-2
SK5421_016_01
SK5432_052_01
Adidas – Sport

Adidas – Sport

Adidas - Sport
Adidas - Marcolin Portfolio
SP0041_02A_01
SP5012_002_01

Marcolin

De Adidas Sport brillencollectie is ontstaan om deze winnaarsmentaliteit te inspireren door middel van stijlen die zijn vervaardigd volgens de uitmuntende technologische traditie en het constante onderzoek naar innovatieve ontwerpen, gebaseerd op een visie van inclusieve en duurzame sport. Dit onderzoek heeft geleid tot een collectie monturen die uiterst betrouwbaar zijn en op elk niveau kunnen presteren, met maximale ventilatie, lichtheid, bescherming, pasvorm en grip. Verschillende soorten lenzen passen zich gemakkelijk aan aan elke activiteit, klimaat, licht en zichtbaarheid en worden bestudeerd om de beste resultaten te bieden voor elke stijl en activiteit.

__________

Het merk Adidas heeft een lange geschiedenis en een diepgewortelde band met sport. Dankzij zijn brede en diverse sportportfolio, van grote mondiale sporten zoals voetbal en hardlopen tot regionale hartslagsporten zoals American football en rugby, is het merk in staat geweest culturen te overstijgen en een van de meest erkende en iconische wereldmerken te worden, zowel op als buiten het speelveld. De missie van het merk Adidas is om het beste sportmerk ter wereld te zijn, door de beste sportproducten ter wereld te ontwerpen, te bouwen en te verkopen, met de beste service en ervaring, en op een duurzame manier.

Gedreven door een niet aflatend streven naar innovatie en tientallen jaren van opgebouwde sportwetenschappelijke expertise, heeft het merk Adidas een werkelijk uniek en allesomvattend sportaanbod ontwikkeld. Het merk biedt schoeisel, kleding, uitrusting en diensten voor iedereen, van top- tot professionele atleten.

Als merk met vele gezichten geeft Adidas eyewear een goed beeld van de rol die het merk speelde in het vroege atletische design, de hiphoprevolutie en de hedendaagse streetwear cultuur.

SP_SunMan2_1600x900
SP_SunMan_1600x900
SP_SunWoman2_1600x900
Moncler

Moncler

Moncler
Moncler - Marcolin Portfolio
Schermafbeelding-2021-12-09-om-18.10.50

Marcolin

Sinds 1952 doorbreekt Moncler gebruiken, gewoonten en culturen met slechts één kledingstuk, het donsjack; een jack dat er altijd in geslaagd is om van vorm te veranderen en toch trouw te blijven aan zichzelf. Als pionier in het uitrusten van mensen met een avontuurlijke geest, is Moncler, dat eerst technologisch onderzoek combineerde met de expertise van bergbeklimmers, vandaag de dag een confectie- en accessoiremerk voor heren, dames en kinderen. De naam Moncler is afkomstig van de afkorting van Monestier-de-Clermont, het bergdorp in de buurt van Grenoble, Frankrijk waar het merk werd opgericht. Geboren in de bergen, maar levend in de stad, is de filosofie van het merk geworteld in innovatie, prestaties en stijl.

Brillencollectie
Inspiratiebronnen voor Moncler Lunettes, die de waarden van het merk weerspiegelen: uitmuntendheid, hoge kwaliteit en esthetische functionaliteit. Begin oktober 2016 lanceerde Marcolin een exclusieve Capsule Collection van zes Moncler Lunettes stijlen. Tijdens Mido 2017 werd de volledige brillencollectie gepresenteerd en die groeit vandaag de dag nog steeds. De afgelopen jaren heeft het merk op coherente wijze al zijn ontwikkelingspotentieel laten zien en zal in voorjaar ’22 zijn allernieuwste collectie tonen.

Target
Moncler is sinds het ontstaan van het merk altijd al een tijdloos iconisch merk geweest voor een transversale consumentendoelgroep die de merkwaarden echtheid en hoge kwaliteit weet te appreciëren. De consument vindt in het merk de perfecte combinatie tussen prestatie en stijl als belangrijkste troeven.

ML0206_05C_01
ML_SunWoman_1600x900
ML_SunMan_1600x900
GUESS

GUESS

GUESS
GUESS - Marcolin Portfolio
GU7816_01B_01

Marcolin

GUESS werd in 1981 opgericht door de gebroeders Marciano, die Zuid-Frankrijk verlieten om hun Amerikaanse droom na te jagen. Geïnspireerd door een Europese invloed, gaven de Marciano’s hun innovatieve touch aan de kledingindustrie en herdefinieerden denim.

Een van hun eerste ontwerpen was een stonewashed, slank vallende spijkerbroek, de 3-zip Marilyn. Dit was het begin van een lang succesverhaal.

De visie van Marciano verlegde het merk naar nieuwe horizonten. GUESS werd een symbool van een jonge, sexy en avontuurlijke levensstijl.

Door de decennia heen nodigde GUESS mensen uit om te dromen met haar iconische en tijdloze reclamecampagnes. Vandaag de dag is GUESS een wereldwijd lifestylemerk dat een volledig assortiment kleding en accessoires biedt en zich richt op de jeugdige, glamoureuze en sexy consument.

GUESS maakt sinds 2013 deel uit van de merkenportefeuille van Marcolin. De optische monturen en zonnebrillen zijn eigentijdse stijlen die zijn aangekleed met on trend toepassingen. De collectie belichaamt de kernwaarden van het merk, met fashion forward silhouetten en gedurfde combinaties. Klassieke GUESS-vormen krijgen een moderne twist met felle kleuren en reflecterende, spiegelende tinten, zodat ze het hele seizoen door de aandacht trekken. De pilotenzonnebril blijft elk seizoen een hoogtepunt en is de perfecte klassieke stijl voor zowel mannen als vrouwen. Zowel zonnebrillen als optisch zijn er stijlen voor hem en haar, en er zijn ook varianten beschikbaar voor kinderen en tieners. Zij zijn op zoek naar gemakkelijk te dragen monturen met een modieuze attitude tegen toegankelijke prijzen, die zich identificeren met de essentie van het merk: avontuurlijk, gedurfd en zelfverzekerd.

GU_SunWoman_1600x900
GU_SunMan_1600x900
GU_SunGroup_1600x900
GANT

GANT

GANT
GRANT - Marcolin Portfolio
GA7212_01A_01
GA3251_001_01

Marcolin

Voor GANT begon het allemaal met het overhemd en ze zijn nooit gestopt met het opnieuw uitvinden ervan. Het is de basis waarop het merk is gebouwd. Innovaties zoals de kenmerkende plooi – die zorgt voor meer beweging – en de iconische locker loop, een favoriet van Yale student-atleten, hielpen om hun shirts populair te maken op de Oostkust campussen en daarbuiten. Vandaag de dag creëert GANT alles van sportjassen tot sweaters terwijl het zijn reputatie van kwaliteit, karakter en bovenal, perfecte overhemden behoudt.

Onder het Huis van GANT, zijn er drie gevestigde divisies: GANT, GANT Diamond G, en GANT Rugger. Deze divisies zijn opgezet om aan de behoeften en wensen van de consument te voldoen.

Naast kleding worden horloges, schoeisel, brillen en woninginrichting van het merk GANT ontworpen en op de markt gebracht door licentiehouders. Het hoogwaardige vakmanschap van het merk komt tot uiting in de GANT brillencollectie, zowel in de optische als in de zonnebrilmodellen. GANT maakt sinds 2013 deel uit van de merkenportefeuille van Marcolin.

De GANT brillencollectie biedt een exclusieve selectie van eigentijdse en modieuze stijlen gemixt met tijdloze klassiekers. De definitieve vormen en rijke kleuren geïnspireerd op vintage accenten worden gecombineerd om een collectie van optische en zonnebrilmonturen voor zowel mannen als vrouwen te creëren die on trend zijn zonder te fashion- forward te zijn. Subtiele branding en logo details zorgen ervoor dat elke stijl authentiek blijft aan zijn all-American erfgoed met een vleugje Europese verfijning.

GA_OptGroup_1600x900
GA_OptMan_1600x900
GA_SunGroup_1600x900
Translate »