GUESS

GUESS
GUESS - Marcolin Portfolio
GU7816_01B_01

Marcolin

GUESS werd in 1981 opgericht door de gebroeders Marciano, die Zuid-Frankrijk verlieten om hun Amerikaanse droom na te jagen. Geïnspireerd door een Europese invloed, gaven de Marciano’s hun innovatieve touch aan de kledingindustrie en herdefinieerden denim.

Een van hun eerste ontwerpen was een stonewashed, slank vallende spijkerbroek, de 3-zip Marilyn. Dit was het begin van een lang succesverhaal.

De visie van Marciano verlegde het merk naar nieuwe horizonten. GUESS werd een symbool van een jonge, sexy en avontuurlijke levensstijl.

Door de decennia heen nodigde GUESS mensen uit om te dromen met haar iconische en tijdloze reclamecampagnes. Vandaag de dag is GUESS een wereldwijd lifestylemerk dat een volledig assortiment kleding en accessoires biedt en zich richt op de jeugdige, glamoureuze en sexy consument.

GUESS maakt sinds 2013 deel uit van de merkenportefeuille van Marcolin. De optische monturen en zonnebrillen zijn eigentijdse stijlen die zijn aangekleed met on trend toepassingen. De collectie belichaamt de kernwaarden van het merk, met fashion forward silhouetten en gedurfde combinaties. Klassieke GUESS-vormen krijgen een moderne twist met felle kleuren en reflecterende, spiegelende tinten, zodat ze het hele seizoen door de aandacht trekken. De pilotenzonnebril blijft elk seizoen een hoogtepunt en is de perfecte klassieke stijl voor zowel mannen als vrouwen. Zowel zonnebrillen als optisch zijn er stijlen voor hem en haar, en er zijn ook varianten beschikbaar voor kinderen en tieners. Zij zijn op zoek naar gemakkelijk te dragen monturen met een modieuze attitude tegen toegankelijke prijzen, die zich identificeren met de essentie van het merk: avontuurlijk, gedurfd en zelfverzekerd.

GU_SunWoman_1600x900
GU_SunMan_1600x900
GU_SunGroup_1600x900
Translate »