MAX&Co.

MAX&Co.
Max&Co - Marcolin Portfolio
MO0043_01B_01
MO0041_32F_01
MO5046_005_01

Marcolin

De lente/zomer 22 collectie van MAX&Co. Eyewear-collectie interpreteert de jeugdige en trendy stijl van het merk met zonnebrillen en optische monturen met een eigentijds design. Accessoires die uitgroeien tot een expressie van dynamische en levendige, op details gerichte vrouwelijkheid die op gedurfde wijze met mode speelt. De frisse en innovatieve ontwerpen uit de collectie getuigen van de evolutie van de iconische stijl van MAX&Co. via een eigentijds design (Contemporary inspiration), speelse vrouwelijkheid uitgedrukt met vormen en kleuren die op een originele en verfijnde manier gecombineerd worden (Apropos concept), en veelzijdige monturen met een sportieve allure (inspired by the Dynamic concept). De kenmerkende silhouetten, het kleurenspel van de monturen en het ontwerp van de veren, gekenmerkt door contrasterende lijnen, diktes en materialen, zijn de elementen die het dynamische karakter van de collectie tot uitdrukking brengen en die de verfijnde avant-gardistische stijl van MAX&Co. definiëren.

_______________

Kwaliteit, originaliteit en veelzijdigheid. Dit zijn de belangrijkste ingrediënten die MAX&Co. tot een van de toonaangevende hedendaagse modemerken wereldwijd en tot de garderobefavoriet van stijlvolle vrouwen hebben gemaakt, of het nu gaat om popsterren, streetstyle-iconen, creatievelingen, wetenschappers of studenten op hun afstudeerdag. Het geheim van de blijvende populariteit? Een niet-aflatende toewijding om vrouwen er op hun best uit te laten zien en zich op hun best te laten voelen bij elke gelegenheid, van werk tot ontspanning. Sinds 1986 inspireert MAX&Co. generaties om hun persoonlijkheid uit te drukken door middel van mode. Het is een stijlgeheim dat van moeder op dochter en van zus op zus wordt doorgegeven en dat hen begeleidt bij het navigeren door culturele veranderingen en het ontwikkelen van hun stijl, seizoen na seizoen.

Of het nu gaat om prachtig ontworpen jassen, trendy kleding of kleurrijke monturen, MAX&Co. besteedt veel zorg aan het creëren van ingenieus geraffineerde ontwerpen die vorm en functie met elkaar in evenwicht brengen. Ze zijn geworteld in het Italiaanse concept van ben vestire, een benadering die begint met de zorgvuldige keuze van materialen en aandacht voor kleur, textuur en detail. Het MAX&Co. logo, dat rechte (MAX) en gebogen (&Co.) lijnen afwisselt, vormt de inspiratiebron voor het ontwerp van de nieuwe MAX&Co. brillencollectie gecreëerd door Marcolin Group. De uiteinden van de veren zijn plat aan de buitenkant en bol aan de binnenkant – het resultaat is een onderscheidend, terugkerend designelement. Zoals het MAX&Co betaamt, heeft het ontwerp ook een functioneel voordeel: het biedt de drager een nauwere pasvorm – en dus een betere stabiliteit.

Dankzij de expertise van de Marcolin Group vertaalt de MAX&Co. ethos zich moeiteloos in stijlvolle premium brillen die in 2020 worden gelanceerd. Gedurfd maar toch vrouwelijk en altijd aangenaam om te dragen, wordt deze gekenmerkt door onverwachte combinaties van volumes, kleuren en materialen, in een geraffineerd spel van vormen, tinten en texturen. De silhouetten variëren van creatief geherinterpreteerde klassiekers tot dynamische hedendaagse stijlen voor de fashion forward. Het motto van het merk #MAXITUP straalt passie en mogelijkheden uit en inspireert vrouwen om hun leven ten volle te leven, in stijl.

MO_OptWoman_1600x900
MO_SunWoman_1600x900
Translate »