Moncler

Moncler
Moncler - Marcolin Portfolio
Schermafbeelding-2021-12-09-om-18.10.50

Marcolin

Sinds 1952 doorbreekt Moncler gebruiken, gewoonten en culturen met slechts één kledingstuk, het donsjack; een jack dat er altijd in geslaagd is om van vorm te veranderen en toch trouw te blijven aan zichzelf. Als pionier in het uitrusten van mensen met een avontuurlijke geest, is Moncler, dat eerst technologisch onderzoek combineerde met de expertise van bergbeklimmers, vandaag de dag een confectie- en accessoiremerk voor heren, dames en kinderen. De naam Moncler is afkomstig van de afkorting van Monestier-de-Clermont, het bergdorp in de buurt van Grenoble, Frankrijk waar het merk werd opgericht. Geboren in de bergen, maar levend in de stad, is de filosofie van het merk geworteld in innovatie, prestaties en stijl.

Brillencollectie
Inspiratiebronnen voor Moncler Lunettes, die de waarden van het merk weerspiegelen: uitmuntendheid, hoge kwaliteit en esthetische functionaliteit. Begin oktober 2016 lanceerde Marcolin een exclusieve Capsule Collection van zes Moncler Lunettes stijlen. Tijdens Mido 2017 werd de volledige brillencollectie gepresenteerd en die groeit vandaag de dag nog steeds. De afgelopen jaren heeft het merk op coherente wijze al zijn ontwikkelingspotentieel laten zien en zal in voorjaar ’22 zijn allernieuwste collectie tonen.

Target
Moncler is sinds het ontstaan van het merk altijd al een tijdloos iconisch merk geweest voor een transversale consumentendoelgroep die de merkwaarden echtheid en hoge kwaliteit weet te appreciëren. De consument vindt in het merk de perfecte combinatie tussen prestatie en stijl als belangrijkste troeven.

ML0206_05C_01
ML_SunWoman_1600x900
ML_SunMan_1600x900
Translate »